Slut i huvudet!

En vecka har gått och huvudet är i kaos!!! Gisses vad dem vill man ska kunna på kort tid! Egentligen är det faktiskt inte mänskligt och förstår att många hoppar av!!! Att bli sjuksköterska är ingen dans på rosor men jag vet iaf vad ja vill göra i mitt liv vilket många andra inte gör :) så de får ja väl va glad för!! :)

Åter igen kommer ja ju bryta ihop ett x antal ggr men de har ju gått bra förr så förhoppningsvis löser det sig igen och gör de inte de nehe då säger ja så här: GÖR OM, GÖR RÄTT!! :D Bam!!!

Sitter på tåg mot Nybro! Dags för helg mys med min man :) inte setts på hela veckan så blir skönt att ses! Vet inte men sista tiden har faktiskt varit lite turbulent så nu ihelgen ska ja försöka upp med huvudet :) och glömma mitt dumma jag!! Plugg skall ingå i denna helg men ska ändå vara lugn och sansad hehe :D

Nu ska ja sluta tjata och endast tillägga en liten liten sak! Blev så rörd av linneas blogg inlägg så ville tala om att hon e såååå jävla bra!!! Vilken tur vi hitta varan på denna sidan av kusten och favorit i repris det vill säga magaluf kommer bli awesome!!! Klackarna i taket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0