Saknar min stjärna och 2 tuffa månader!

jag saknar denna flicka!! <3 Hon får mig att må så bra!



Nu är det åter igen helg! en helg innan helvete brakar loss ;P lite så kommer det tydligen bli!  2 riktigt tuffa månader med skolan!! om en månad e det redan tenta och efter de en månad igen och 2 till! Nu gäller det att vara med från start och inte slappa till för nu mina vänner blir det banne med åka av!! :D Tagga för skolan!!

Och tar helen på sig glasögonen och kavajen så ser hon så här smart ut! :D



So bring it, im sooo ready! el?


Kommentarer
Postat av: angi

Å du får mig att känna mig hel <3 Saknar dig ! Och skolan kommer du klara galant <3

2012-01-13 @ 15:36:12
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0