Lördagsmyset som slutade med toan!

Haha ja överskriften e inte riktad mot mig , mina vänner vet ju hur ja dricker sprit! Riktigt gör ja de och håller mig alltid på topp ;) hehe men min kära man var inte riktigt med i gamet ;) runt halv hade han fått nog av zätas toalett och ja fick leda honom hem ;) arg var ja för kul hade ja! Men lite kul ändå var de :D

Lördags planerna var ju egentligen tänkt att bara va hemma och ha en myskväll! Men zäta och grabbarna skulle dricka lite öl så runt 7 vaska vi myset och gick hem mot honom för att dricka upp hans sprit och som sagt vissa lyckades bättre än andra!!

Kanon kväll var det iaf och ja var mycket nöjd, hade bara velat va där lite lite längre ;) shit happens hehe

Men idag var han inte kaxig trots detta har ja fått ut han på 2 promenader;) skönt var de och nu vankas fläskfile i bacon med klyftisar! Mums!!

Imon ny vecka och nya tag, ska bli spännande och se vad nya kursen i skolan har att erbjuda!!

Love love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0