Galet!

På dagens agenda!

Faila på en del av en tenta, lärt mig läkemedel, tränat och svettats, lagat lax, badat, försökt till att plugga på kommande tenta och tänkt en massa!!!

Ellen du e en stor jävla stjärna, klokare människa och peppande människa är svårt att hitta!!! <3

men även andra som lätt och enkelt bara säger, nya tag! Hehe mycket enkelt och mycket rätt!

Att missa på att utveckla en del kunde vem som helst misslyckas på, och det känns skönt trots allt! Att skriva om känns segt, men då man kan förbereda sig osv så känns det ändå helt okej! Det jobbiga med sånt här är egentligen att de ligger parallellt med en stor fet kurs som man ska tenta 5 dagar efter!! Men det som inte dödar det gör dig starkare!! Och failar man ja då gör man om och gör rätt!!! Inte svår matte alls om ja får säga mitt!!!

Idag har jag dock verkligen inte gjort de jag skulle, hela jag har varit så ofokuserad, mycket spelar mig ett spratt just nu och ja pallar inte!!! Que pasa?

Ölandsbron är ett bra förslag som Linnea kom med :D funderar på den under natten!!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0